Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op. Dit kan via ons contactformulier op de website.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Normaliter ontvang je de bestelling binnen enkele dagen, maar wanneer het druk is bij de pakketbezorging (denk aan Sinterklaas, Black Friday, Kerst etc.) kan het iets langer duren.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je jouw bestelling nog niet hebt afgerond, kun je het aantal van een artikel wijzigen door in het kiesveld een ander aantal te kiezen en te klikken op “Wijzigen”. Je kunt een nieuw artikel toevoegen door verder te winkelen en je kunt een artikel uit het winkelmandje verwijderen door op het woord “Verwijderen” te klikken achter het betreffende artikel. Als de bestelling al is afgerond en je nog iets wilt wijzigen, verzoeken we je vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via het contactformulier op onze website.
Waarom heb ik na het plaatsen van mijn order geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons altijd een orderbevestiging via je e-mail. Let op; het kan voorkomen dat deze in uw spam box terecht komt. Voor een goede verwerking van je bestelling is het belangrijk dat je na het betalen met iDEAL op “Voltooien” klikt.
Geen orderbevestiging ontvangen of twijfel je dat er iets niet goed is gegaan? Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice.
Dit kan via het contactformulier op onze website.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Voor het bezorgen van je bestelling maken wij gebruik van DHL. Indien je niet aanwezig bent voor de eerste aflevering, zal DHL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Wanneer ook bij de tweede poging het niet lukt om af te leveren, zal je pakket worden afgeleverd bij een DHL Servicepoint. Hiervan wordt je ook op de hoogte gebracht door DHL. Het is bij DHL ook mogelijk dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd. Tijdens het afrekenen kun je op de shop ook aangeven dat je pakket direct wordt afgeleverd bij een DHL Servicepoint.
Hoe gaat betalen met iDEAL?
Met iDEAL betaal je veilig online via je eigen bank. Dit betekent dat je het aankoopbedrag direct bij het plaatsen van de bestelling betaalt.
Zo werkt het: betalen met iDEAL
1. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kun je gebruik maken van iDEAL.
2. Je selecteert je bestelling en deze wordt zichtbaar in het winkelmandje. Je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
3. Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankier omgeving, waar je betaling klaarstaat. Je vult de ontbrekende gegevens in en geeft opdracht tot betaling.
4. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven, Kakhiel krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
LET OP: Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden. Dit is belangrijk voor een goede verwerking van je bestelling.
Hoe kan ik een klacht melden?
Je kunt je klacht indienen via het contactformulier op de website. Vermeld alstublieft je ordernummer en geef een volledige omschrijving van de klacht zodat we deze zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen.
Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik heb besteld, wat moet ik doen?
Na iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat je precies besteld hebt. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die je ontvangen hebt, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is.
Wij zijn per mail te bereiken via het contactformulier op de website.
Ik heb mijn bestelling niet compleet ontvangen, wat moet ik doen?
Na iedere bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Hierop is te vinden wat je precies besteld hebt. Komt de orderbevestiging niet overeen met de artikelen die je ontvangen hebt, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen uitzoeken wat er gebeurd is. Wij zijn per mail te bereiken via het contactformulier op de website.
Mijn artikel is defect. Wat moet ik doen?
In het geval dat je artikel defect is, verzoeken wij je vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn per mail te bereiken via het contactformulier op de website.
Contact
Onze klantenservice is op maandag, dinsdag en woensdag bereikbaar van 09:00 – 16:30 en op donderdag en vrijdag van 09:00 tot 12:00.
Wij zijn per mail te bereiken via het contactformulier op de website.